Image
Image
Image

Hoe werk ik?

Duidelijke afspraken; Heldere projectorganisatie; Regelmatige terugkoppeling; Strakke planning en budgetbeheer; Prettige samenwerking

Waar werk ik?

In overleg. Om de gewenst resultaten te bereiken stuur ik in mijn werk op helderheid, effectiviteit en creativeit.

Voor wie werk ik?

Profit en nonprofit organisaties Specialisatiegebieden: Gemeenten / stadsdelen, woningcorporaties, Stedenbouwkundige projectmanagers, musea & commerciële organisaties

Met wie?

Samenwerking met professionele partijen als: stadsdelen, woningcorporaties, architecten, grafisch- en productontwerpers, onderzoeks- en reclamebureaus

Wie ben ik?

Een plezierig proces dat leidt tot een gedragen resultaat, dat is waar ik naar streef. 25 jaar ervaring bij commerciële en overheidsorganisaties en diverse studies hebben mij de juiste handvatten gegeven om de wensen van uiteenlopende belanghebbenden te begrijpen en te vertalen. Ik begon bij het ontwerpbureau People-on-the-Move, en werkte daarna voor General Motors, Calcomp, Gasunie, Rijkswaterstaat, de gemeente Amsterdam, musea en diverse commerciële organisaties.

Image
Image
Image

Wat doe ik?

Adviezen schrijven Out-of- the-box brainstorm (organisatie, bijdrage en analyse) Van idee tot realisatie en nazorg Complexe problemen begrijpelijk vertalen Van actieplan tot lange termijn strategieën Marketing & communicatie project begeleiding Campagne ontwikkeling en begeleiding Politieke procesbegeleiding Middelen begeleiding

Wat is gebiedsmarketing?

Gebiedsmarketing (marketing en communicatie) Economische, sociale en/of stedenbouwkundige omstandigheden creëren vaak de wens of noodzaak om in een gebied iets te verbeteren. City- of gebiedsmarketing is dan het antwoord op de vraag hoe je het vernieuwde gebied in figuurlijke of letterlijke zin kunt verkopen aan belangrijke doelgroepen. Ik help bij het bedenken van een nieuw imago. Een nieuw imago heeft echter alleen effect als deze overeenkomt met de realiteit. Ook bij dat proces kan ik worden ingezet.

Wat is mijn rol?

Ik zoek naar de gemeenschappelijke belangen van betrokkenen en neem deze als uitgangspunt voor nieuwe initiatieven. Mijn kennis van zowel commerciële als non-profit organisaties en mijn creatieve achtergrond geven mij de handvatten om nieuwe ideeën te ontwikkelen èn te realiseren.